Κυριακή, Μαΐου 14, 2006

Το σ' αγαπώ μπορεί... (Bonus Track)

Αυτό το σαββατοκύριακο παρακολούθησα ένα πολύ ενδιαφέρον σεμινάριο με τίτλο "Ενεργοποιώντας τον εσωτερικό σας θεραπευτή" στο Καφέ Σχολειό. Με φόβο Θεού πήγα, γιατί η θεματολογία του ήταν πέρα από εξαιρετικά ενδιαφέρουσα στη θεωρία, αποκαλυπτική στη πράξη! Έχοντας βιώσει σε κάθε δραστηριότητα το ξεπέρασμα των φόβων που μου έθετε η λογική για να φτάσω εκεί που ήταν ο στόχος μου εξ αρχής, στο πέρας του σεμιναρίου βίωσα μια μοναδική εμπειρία, σταθμό θα την έλεγα για τη ζωή μου ως τώρα. Ήταν η ώρα να νιώσω την ολότητα της ύπαρξής μου, την επαφή με το Είναι μου και τον βαθύτερο εαυτό μου. Όταν μου συνέβει αυτό, τα λόγια δεν μπορούν να περιγράψουν την αίσθηση που με πλημμύρισε. Αυτό που πάντα ήθελα να γίνω, ήμουν ήδη και το ένιωθα ψυχή τε και σώματι!

Ο δρόμος είναι μπροστά για να πραγματώσω αυτά που καλούμαι να κάνω ως αποστολή στη ζωή μου. Όμως μετά από πολλά χρόνια, απεκατέστησα με υγεία, την εικόνα του εαυτού μου. Και αυτό είναι κάτι,ή μη τι άλλο, για να συνεχίσω την εξελικτική πορεία της συνειδητοποίησης!

Το τραγούδι αυτό που μιλάει για την δύναμη της αγάπης, σας το αφιερώνω για την περίσταση. Καλή ακρόαση και ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Σύμπαν και τον Δημιουργό για το δώρο που μου έκανε απόψε! Μ.

http://rapidshare.de/files/20466686/To_s__agapo_borei.mp3.html

Update: Η καλή μου φίλη και συνοδοιπόρος Serenity δίνει μια ακόμα συγκλονιστική μαρτυρία γι' αυτό που ζήσαμε. Αξίζει την προσοχή σας!

7 σχόλια:

raffinata είπε...

αν το κατάφερες αυτό, είναι πολύ μεγάλο βήμα, Μαριαλένα... Μπράβο, συνέχισε :))

Marialena είπε...

Μαρία μου μια μέρα μετά, είμαι σε trans! Το σώμα μου δίνει σημεία επικοινωνίας, η ψυχή το ίδιο. Ήταν πολύ σημαντικά αυτά που βίωσα και τώρα παίρνουν τη θέση τους μέσα μου. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
Σ'ευχαριστώ για την υποστήριξη, Μ.

Serenity είπε...

Το θέμα τώρα είναι να κρατήσουμε μέσα μας ζωντανό το βίωμα...

mario είπε...

Μοιάζει σαν να έγινε κάτι συγκλονιστικό και νοιώθω ηλίθια που διάβασα το κάλεσμα αλλά δεν τόλμησα.

Marialena είπε...

Δεν πειράζει Μαριώ μου, ο καθένας μας όσο μπορεί και όσο αντέχει! Ίσως κάποτε θελήσεις να εξερευνήσεις τον εαυτό σου περισσότερο και τότε είμαι σίγουρη πως θα βρεις τον τρόπο να το κάνεις! Κάποια πράγματα από αυτά που ένιωσα τα καταγράφω ΕΔΩ, αν θες να δεις την οπτική μου. Σε φιλώ γλυκά, Μ.

Lorelei Am Rhein είπε...

Καλησπέρα κι από δω Μαριαλένα. Ούτε κι εγώ γνώριζα τα blogs σου, μού αρέσει αυτό εδώ πολύ, καθώς και το θέμα σου. Θα εξερευνήσω και τα άλλα σιγά-σιγά. Να είσαι καλά! :-)

Marialena είπε...

Καλοσώρισες στη συντροφία μας Lucy! Με το καλό να γνωρίσουμε ο ένας τον άλλον μέσα από τις καταθέσεις του. Η ευαισθησία είναι το χαρακτηριστικό μας, please join the club! Μ.