Δευτέρα, Απριλίου 10, 2006

It's my party and I cry if I want to


πάμε στο πάρτυ?

24 σχόλια:

Rodia είπε...

Πού, Πώς, Πότε..???..

Marialena είπε...

Για κοίταξε αυτό εδώ το λινκ για να μάθεις περισσότερα για το πάρτυ που ετοιμάζεται...

αερικο είπε...

Γμτ μακρια μου 'ρχεται..:-(

raffinata είπε...

1o. δεν χορεύω
2ο. δεν πίνω
30. απαγορεύονται οι... ηλικιωμένες, απ' ό,τι είδα :Ρ

άρα, δη, ουν, τοίνυν, τοιγάρτοι, τοιγαρούν, ώστε... δεν θα έρθω :/

Ανώνυμος είπε...

Ποιος τι??????
Ηλικιωμενοι εμεις της δεκαετιας του `60?
χαχαχα ας γελασω τα καλλιτερα χρονια της ζωης μας διανυουμε καλη μου κ ας ειναι δυσβατα τα μονοπατια τις περισσοτερες φορες!
:))))

Rodia είπε...

Λέω να πάρω και το έπος του '40 μαζί μου. Επιτρέπεται..?

Ανώνυμος είπε...

Αν το πάρτυ γινόταν σ' αυτόν τον θαυμάσιο βράχο της φωτογραφίας............

Λύσιππος είπε...

Κρατήστε μου μια θέση εκεί στα βράχια, ωρέ παιδιά.

Rodia είπε...

Πάρτι χωρίς Γατούλη δε γίνεται!

ΚΑΤΕΒΑ ΜΙΛΤΙΑΔΗ
ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ

αμέ!:-)

(έχετε αντίρρηση κορίτσια;)

Marialena είπε...

Ωραία ιδέα, επαναστατική! Άμα βρούμε ελικόπτερο διαθέσιμο, είστε να πάμε να τον απαγάγουμε όλες μαζί? (χι,χι,χι)

mario είπε...

πάμε στο πάρτυ παιδιά, πείτε και στον γάτο να κατέβει.
τι σημασία έχει η ηλικία?
ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ!!!!!!
εγώ δλδ θα είμαι εκεί, αν κάποιος θέλει να πάμε παρέα πολύ ευχαρίστως... θα χαρώ να σας γνωρίσω.
καλημέρες

Ανώνυμος είπε...

Απιστευτη η rodia!!!!
:)))

ONOMATODOSIA είπε...

rodia καλησπερα,γιατι τα πιο πολλα μπλογκ ειναι μελαγχολικα; δεν θα επρεπε να δινει αυτο το μεσο πιο πολυ χαρα και αισιοδοξια;ΠΑΝΤΩΣ διδασκουν, αυτο ειναι σιγουρο

mindstripper είπε...

Αερικό, για ξαναπές το αυτό που είπες... Όχι, ξαναματαπές το σε παρακαλώ (τί τά'χουμε τα έρμα τα διπλώματα;)

Κατεβείτε σεις με το καλό και θα σας πάω εγώ στα βράχια της Πειραϊκής... (Ροδιά, τί λες;) :-P

Rodia είπε...

Τι να πω mindstripper.. πως άμα δεν κατέβουνε μπορεί να τους στείλουμε μερικά βραχια καταπάνω..???..

:-)

..άμα δείτε μια ψηλή ξανθιά με γυαλιά (ηλίου) και ταγάρι, αυτή είμαι!..

raffinata είπε...

κοίτα, αν είχα συνοδό για το πάρτι, ίσως και να το ξανασκεφτόμουνα... είμαι κορίτσι από σπίτι εγώ :Ρ

[τα βράχια της Πειραϊκής να τ' αφήσετε ήσυχα... που θα κατεβαίνω να μελαγχολώ, ε; ]

Marialena είπε...

Παίδες και κορασίδες, αφήστε τα βραχάκια και πιάστε σκαμπουδάκια λέω εγώ. Το γέλιο είναι πως χθες είδα τη serenity και τα λέγαμε για το πάρτυ και ψήνομαι αγρίως, αν και πιο πριν θα έχω πάει για 2 ώρες τάι-τσι και θα είμαι μάλλον σε trans μετά (χι,χι,χι). Τι ώρα ξεκινάει η μάζωξις πουλάκιαμ' με λέτε σας περικαλώ??? ;-} M.

mario είπε...

Μαριαλένα, χαίρομαι πάρα πολύ.
έχουν πει 10,30 αλλα πιστεύω ότι είναι πλασματική η ώρα. εγώ θα πάω γύρω στις 11-11,30
θα χαρώ πολύ
ξεσηκωθείτε και οι άλλοι να πάμε ρε παιδιά
καλημέρες σε όλους

Marialena είπε...

Τη Ραφφινάτα τη βλέπω έτοιμη, η Ροδιά είναι δεκτική κατά πως δείχνει, εσύ έχεις ξεσηκωθεί ήδη, θέλει σε όποιον αφήνουμε σχόλια να κάνουμε μνεία για το πάρτυ μπας και δεν το έχουν δει ακόμα. Ξεκίνα Μαριώ μου ξεσικωσιάρα...

Υ.Γ. σήμερα έχει γιορτινή διάθεση η σελίδα μου. Περάστε να πάρετε το δωράκι σας... φιλιά! Μ.

Serenity είπε...

Μπορείτε να υπολογίζετε κι εμένα :)

Rodia είπε...

Οπωσδήποτε θα πάω να κόψω κίνηση, δεν το χάνω με τπτ. Αλλωστε, ανέβασα και το σηματάκι εδώ πέρα! Λίγο τό'χετε..?

Serenity είπε...

Εγώ πάντως θα χαρώ πολύ να σας γνωρίσω :)

Ανώνυμος είπε...

καλημέρες σε όλους
ροδιά χαίρομαι πολύ
serenity όλοι οι καλοί χωράνε:))
ραφ?
ραφ?

mario

αερικο είπε...

Σ' αυτην δεν γινεται αλλα πιστευω στην επομενη συναντηση να ειμαι εκει..:-)
Καλα να περασετε ολοι!