Δευτέρα, Αυγούστου 14, 2006

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ

Α Η Δ Ι Α

14 σχόλια:

phivos είπε...

Γιατί βρε Μαράκι;

raffinata είπε...

μερικοί ίσως καταλάβουν, κάποια πράγματα δεν εξηγούνται με "απλά" λόγια

phivos είπε...

Ο κόσμος είναι γεμάτος σκουλήκια. Είναι κυρίως φτιαγμένος από σκουλήκια. Και φυσικά μάς προξενούν αηδία!

Είναι όμως πολύ σημαντικό να το δεχτούμε αυτό και να μάθουμε να ζούμε ανάμεσά τους, αδιάφοροι και για την παρουσία τους και για την συμεριφορά τους.

Μην περιμένεις από τα σκουλήκια να καταλάβουν. Τούς ζητάς πολλά. Είναι μόνο σκουλήκια!

Ζήσε με την ομορφιά που έχεις μέσα σου και που μ'αυτήν γεμίζεις το χώρο γύρω σου!

Μαύρος Γάτος είπε...

Φοίβο ο συγκεκριμένος δεν είναι σκουλήκι, είναι ΧΑΝΟΥΜΑΚΙ!

Και μιλάμε για ΠΟΛΥ άρρωστο χουλιγκάνο!

Ανώνυμος είπε...

Βρε σεις, όλοι, όλα τα ξέρετε κι εγώ δεν έχω ιδέα από τίποτα! Κι ας με ειρωνεύεται η Μαρία πως ξέρω πολλά. Καλά τα λέω ότι είμαι στον Πλανήτη μου! Μήπως τελικά θάπρεπε να μείνω εκεί;

raffinata είπε...

Mπορεί σας παρακαλώ να σταματήσει η ιστορία εδώ, ή να συνεχιστεί στα blogs όσων θέλουν να τη συνεχίσουν; Αν διαφωνείτε, δεκτό κι αυτό, δεν είναι το ΑΜ ιδιοκτησία μου, απλά το είχα δει αλλιώς...

Μαύρος Γάτος είπε...

Ε μα κι εσύ τι το ήθελες το Post ας έπαιρνες καμμιά δραμαμίνη.....

Φοίβο δεν υπάρχει λόγος να μάθει κανείς, μακάρι να τελειώσει το θέμα ΕΔΩ.

.- (τελεία και παύλα)

Xνούδι είπε...

Εγώ πάλι, ζητώ συγνώμη για το ότι χρησιμοποίησα τον χώρο για κάτι προσωπικό, αλλά δεν υπήρχε άλλος τρόπος να ενημερώσω για το περιεχόμενο της συγκεκριμένης ιστοσελίδας.
όσο για προσωπικές αναφορές και θέματα άλλα, προσωπικά, δεν θα εμπλακώ δημοσίως,Δεν το έκανα και δεν θα το κάνω.

Και πάλι ζητώ συγνώμη από όλους.

Aπό εμένα τουλάχιστον σταματάει το θέμα εδώ.

Και η μη αναφορά του τόσο καιρό, νομίζω ότι αποδεικνύει αυτά που λέω τώρα. όπως και το ότι επί ενάμιση χρόνο τώρα, ποτέ δεν ανακατεύτηκα σε καμία αντιπαράθεση και σε κανέναν καυγά.

Αυτά. Τέλος.

raffinata είπε...

σιγά, ψωρόγατο, που θα 'χεις εσύ την τελευταία λέξη :ρρρρρρρ

"ήταν κλειστά τα φαρμακεία"! τώρα .-

;)))

phivos είπε...

Μακάρι νάξερα γιατί μιλάτε! Ποιά ιστορία να σταματήσει εδώ;

Τέλος πάντων, αν είναι για να πεις καμιά καλή κουβέντα, να τ'ακούς κι από πάνω...

Planet, My Sweet Planet!

mario είπε...

Παρακολουθώ, λυπάμαι τόσο για όλα αυτά..
περίμενα να λήξει και να σας το πω.
Ένα τίποτα είμαστε, γράμματα σε ένα ημερολόγιο, ένα κλικ και εξαφανιζόμαστε.
Με κάνετε να σκέφτομαι, να χαμογελάω, να προβληματίζομαι, να τσαντίζομαι.. να ανατριχιάζω, γενικά και για αυτό σας διαβάζω.
Κι εσείς το ίδιο.. δεν θα σας βάλω στην ζωή μου.. ούτε και σεις εμένα, χαθήκαμε αν γίνει αυτό.
Την καλησπέρα μου σε όλους, ραφ χρόνια μας καλά, μελ να είσαι καλά, να προσέχεις:))
φεύγω για διακοπές, λες όταν γυρίσω να δω χαμογελαστές φάτσες?
φιλιά

Ανώνυμος είπε...

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΑΘΩ!!!!!!!!!!!!!!

raffinata είπε...

Mαριώ, χρόνια σου πολλά για αύριο, καλά να περάσεις όπου κι αν πας!!!! εγώ δεν γιορτάζω αύριο, αλλά της Παναγίας της Κουνίστρας ;)) {λέμε τώρα}

raffinata είπε...

Επεξήγηση: όλα τα posts που έχουν σβηστεί, σβήστηκαν από όσους τα είχαν γράψει, κάποια σχόλια σβήστηκαν από εμένα κατόπιν επιθυμίας των σχολιαστών.