Τρίτη, Απριλίου 15, 2008

Πολιτισμικό Σοκ?!!

Καλημέρα σε όλους τους επισκέπτες και συνοδοιπόρους.

Δεν συνηθίζω να βλέπω τηλεόραση το πρωί αλλά σήμερα ανέβηκε ο Πατέρας και μιλώντας στο σαλόνι ανοίξαμε και την τηλεόραση για να του περάσει λίγο η ώρα.
Λοιπόν πραγματικά κάτι μπορείς να μάθεις από πρώτο χέρι, έστω και μέσα σε αυτό το ψευτοπαρεαθαψιμοκουτσομπολίστικο στυλ.
Λοιπόν διαβάστε τι έμαθα που πιστεύω θα γίνει θέμα- δεν ξέρω αν αξίζει ή όχι να γίνει αλλά προφητεύω ότι θα γίνει.

Η Σερβία λέει σαν διοργανώτρια χώρα της Eurovision, είναι από ανεπίσημες δημοσκοπήσεις πάλι φαβορί με το γνωστό στυλ της μπαλάντας, αλλά με τραγούδι στα.... Ελληνικά!!
Στην αρχή δεν το πίστεψα.
Λέω εεε αντε και καμιά λεξούλα Ελληνική μέσα να έχει έτσι για να μας χαιδέψουν τ'αυτιά για το Κόσσοβο¨-)
Εμ έλα ντε !! γιατί στο καπάκι ακούστηκε και το τραγούδι το οποίο επιτρέψτε μου να πω ότι είναι τουλάχιστον αξιολογότατο!! Με πολύ ωραίους στίχους , μία πολύ όμορφη γυναικεία φωνή να το αποδίδει, κάποια Jelena Jelena Jurasinovic αν θυμάμαι καλά, και με άψογη άρθρωση!
Μετά συνέντευξη της Καλομοίρας για το αν ξέρει ότι το σέρβικο τραγούδι αποδίδεται στα Ελληνικά!
- Wow wow! your kidding! Μη μου λες! Bravo Wow!! are you sure? Τελικά έχουν κότσια!!
είπε σφίγγοντας τις γροθιές και κλείνοντας το μάτι, σε άψογα Ελληνικά η παιδίσκη!!

για να δούμε τριξίματα στα πολιτισμικά μουσικά θεμέλια μας!!

6 σχόλια:

Marialena είπε...

Σάκη μου η δικιά μου η γενιά μεγάλωσε στην κυριολεξία με την Eurovision, καθώς ήταν δεδομένο ότι στη δεκαετία του 70 και του 80 βλέπαμε τον διαγωνισμό από την κρατική τηλεόραση.

Εκτός από το "τραγούδι" το δικό μας (ο θεός να το κάνει, έτσι μπορώ και εγώ που λένε...), διαπίστωσα πως οι βαλκανικές χώρες έχουν όπως λες αξιολότατα τραγούδια (όρα Ρουμανία και Σερβία) και πηγαίνουν με αξιώσεις στον διαγωνισμό φέτος.

Εμάς μετά την Βίσση μας πήρε και μας σήκωσε από επίπεδο τραγουδιών. Προτείνω να πάει η κυρία Τζούλια Αλεξανδράτου του χρόνου ή η κυρία Βέρρα (το νινί κλπ) και το επίπεδό της νεο-κουλτούρας μας θα λάμψει διεθνώς!!!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

ακριβώς έκανες πολύ σωστή τη σύγκριση των Βαλκανικών χωρών και της αλλοτριωμένης μουσικά Ελλάδας.

Γι'αυτό και εγώ ξέρεις όσο ωριμάζω μουσικά σαν σαμάνος "μουσικοθεραπευτής που είμαι ¨-)) ψάχνω πιό global μουσικές που διατηρούν αυτό το spirit και πολλές φορές το μεταδίδουν καλώς κατά τη γνώμη μου, έστω και με μοντέρνα όργανα και ήχους στο πλατύ κοινό.

(εντάξει τα κλάσσικά μου παλιά ροκάκια δεν τα απαρνίεμαι ποτέ την αμαρτία μου τη λέω. Στο πετσί μου έχουν μπει πιά)

Marialena είπε...

Εννοείται Σάκη μου, πολλά ακούσματα μας έχουν γαλουχήσει και διαπλάσει τη μουσική μας ταυτότητα, οπότε τα μεν νεανικά ακούσματα και τα δε οικουμενικά της ωριμότητας φτιάχνουν αυτό το υπέροχο μείγμα εμπειριών του Μουσικοθεραπευτή.

Σε φιλώ!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Λοιπόν , μιά και τό'φερε η κουβέντα ακούστε τι ετοιμάζει ο Μουσικοθεραπευτής για spreading out .
Θα ονομαστέι το soundrack των αναμνήσεων και θα είναι.
"Αυτή τη στιγμή που μιλάμε τί έρχεται μουσικά στο νου μου από την δεκαετία κυριώς εβδομήντα,late 60s , και λίγο από αρχές 80, την περιόδο που μεγάλωνα δλδ σαν μικρό παιδάκι μουσικα και φυσικά. "
Κάθε κομάτι και μιά ανάμνηση που αν κρίνω απαραίτητο θα μοιραστώ , σαν ένα ημερολόγιο,στον δε "μουσικοθερπαπευτή" αφιερωμένο σε όλους που θα θελήσουν να το κατεβάσουν.
φιλία και πολλές καλημέρες κριαράκι

panagiota είπε...

Αντε Σακη,να θυμηθούμε τα νιάτα μας και τις όμορφες μουσικές του τότε!

Καλημερα σε όλους.

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

xexe
τοξερα οτι θα τσίμπαγες.
Δικιά μου είσαι ¨-)
Μόνο λίγο υπομονή να μαζέψω τα κομάτια μου (των αναμνήσεων)