Πέμπτη, Απριλίου 10, 2008

Η διπλή ζωή της Βερόνικα - Παναγιώτας...

...σε 40 απαντήσεις!

1. Όνομα: Παναγιώτα
2. Γενέθλια: 25 Ιανουαρίου
3. Ζώδιο: Υδροχόος με ωροσκόπο Υδροχόο!και μη γελάτε αλλά πάντα θα τρέχετε για να φτάσετε το Υδροχοάκι που θα είναι 50 μέτρα μπροστά από σας.
4. Χρώμα μαλλιών: Βαμμένα μεζ με τούφες φυσικού λευκού
5. Χρώμα ματιών: Καστανό
6. Έχεις ερωτευτεί ποτέ; Ποιος Θανάσης?
7. Είδος μουσικής που ακούς: Όλα εκτός από μπουζουκτσίδικα
8. Χαρακτήρας Disney: Θα έλεγα τη Ματζικα Ντε Σπελ, αλλά μου την έφαγε η Μαρλεν! "I Put a spell on you!" Μαρλεννννν
9. Ποιος φίλος/φίλη σου μένει πιο μακριά? Βασίλης (Ζαίρ)
10. Πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι μόλις ξυπνήσεις: Έναν σκέτο στην Παρνασσού 8 παρακαλώ!
11. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν το αποχωρίζεσαι: Γυαλιά, γυαλιά, γυαλιά
12. Τί έχεις στον τοίχο σου? Πίνακες, ράφια με βιβλία, κάδρα με φωτογραφίες,αγιογραφίες από τα μοναστήρια της Κωνσταντινούπολης του 1600(τα καμάρια μου.)..τώρα τελευταία απέκτησα και μούχλα...
13. Τί έχεις κάτω απ' το κρεβάτι σου? ρούχα σε θήκες και τα πεσμένα σανίδια του κρεβατιού μου!Και φυσικά μπάμπαλα από γατότριχες...
14. Αν ήσουν μόνος/η στο σπίτι και άκουγες ένα βάζο να σπάει τί θα έκανες? Πούμααααααααα! Πάλι ζημιά έκανες?
15. Αγαπημένος αριθμός: 16
16. Αγαπημένο όνομα: Μαρία, Κωνσταντίνος και Μαρίκα!
17. Τα χόμπι σου: Όταν βαριέμαι να τεμπελιάζω, σπέρνω σπόρους και λουλούδια, ράβω ρούχα, πλέκω(το κέντημα τέλος γιατί δεν βλέπω πια καλά)...κάποτε ζωγράφιζα κιόλας...α ρε νιάτα!
18. Πού θα ήθελες να ήσουν τώρα? Στο Εσμπορν που ΄χει μισό μέτρο χιόνι.
19. Μια ευχή για το μέλλον: Να μπει σε τάξη ο Κόσμος.
20. Αν μπορούσες να ταξιδέψεις στο χρόνο και να γυρίσεις πίσω, σε ποια εποχή θα πήγαινες? Στην Αναγέννηση παρέα με τους ζωγράφους.Αν και δεν πιστεύω να την έβγαζα καθαρή τότε.Θ με καίγανε με τις μάγισσες!
21. Φωτιά! Πάρε κάτι μαζί σου: Τις γάτες μου...
22. Αγαπημένο λουλούδι:Ο,τι φυτρώνει από τους σπόρους που σπέρνω!
23. Αγαπημένη σειρά: Lost, Prison Break.
24. Αγαπημένη ταινία: Έχω δει τόσες πολλές πατάτες αλλά και τόσες πολλές καλές ταινίες που πια μπερδεύτηκα!
25. Αγαπημένο τραγούδι: I 'm still loving you
26. Aγαπημένο βιβλίο: Άπειρα
27. Αγαπημένο ζώο: Γάτες και πάλι γάτες
28. Αγαπημένο ρούχο: Η πυτζαμούλα μου!
29. Αγαπημένος καλλιτέχνης/ιδα: Barbra Streisand, αφού πρέπει να διαλέξω
30. Αγαπημένο χρώμα: Ασπρο-Μαύρο
31. Αγαπημένο φαγητό: Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει!
32. Με ποιον χαρακτήρα από cartoon (Disney, WB, comics) ταυτίζεσαι: Penelope Pitstop
33. Κακή συνήθεια: Τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια ?
34. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που σου αρέσει: Το να κάνω τους άλλους ευτυχισμένους.
35. Χαρακτηριστικό της προσωπικότητάς σου που δεν σου αρέσει: Τα ανεξέλεγκτα νεύρα μου...
36. Συνηθισμένη ατάκα: Μαρίααα, έλα λίγο!!!
37. Δουλειά που θα ήθελες να κάνεις: Υδραυλικός...από τα καλύτερα μεροκάματα!
38. Μεγαλύτερος φόβος: Το νοσοκομείο και οι γιατροί
39. Η καλύτερη pizza: Όλες όσες κάνω εγώ! χοχο!
40. Πιστεύεις ότι τα κατοικίδια ζώα είναι...: Αγάπες , αγάπες , αγάπες!

7 σχόλια:

faraona είπε...

Καλε θα σου φτιαξω θηκουλες για τα γιαλακια,με χαντρουλες...
Παναγιωτα μου χαιρομαι που παιζεις το παιγνιδι.
Εσυ νευρα?
Μπααα!Που ειναι?Εγω δεν βλεπω τιποτα.
φιλια

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Ποιός Θανάσης? ΕΓΩ!!! Χαχαχα

Ετσι κατα πως τα λές αν δεν σε ξέρει κάποιος θα νομίσει οτι έχει να κάνει με καμιά γιαγιά μάγισσα σατανική ¨-))
Αλλά εμείς που κάπως σε ξέρουμε!!!
Ομορφες οι απαντήσεις!!!
Διακρίνω και μία αρτίστικη φλέβα ή κάνω λάθος?

Marialena είπε...

Γειά σου βρε Θανάση, υδραυλικέ, με τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια σου!!!

Αυτό με τον υδροχόο μ' άρεσε με τα 50 χρόνια μπροστά, χα,χα,χα!!! Ως Κριός που είμαι και αρχηγός του ζωδιακού κύκλου, έλα να με βρεις!

Μπράβο Γιωτούλα, ωραία μας τα είπες και συ, να σαι καλά! Φιλιά!

panagiota είπε...

Φαρωνούλα μου,ναι ναι θέλω θηκούλες με χάντρες !Αλλά τρομάρα μου 3 ζευγάρια γυαλιά φοράω.(χώρια τα του ηλίου)Πολλή δουλειά θα σου πέσει κούκλα μου!

Οσο για τα νεύρα,με πιάνουνε πια σπανίως(μόνο για τα κακώς κείμενα πια)αλλά ευτυχώς που υπάρχει και το μισό του Αλέξη και το μισό του Λομπιβόν.
(ο Σάκης τα ξέρει σίγουρα τα μισά)


Θανάσηηηη.Που'σαι θανάση?
Γιαγιά λέω να γίνω όσο αντέχω ακόμα να κοιτάξω και εγγόνι.Αλλά που τέτοιο θαύμα.Απο άλλους εξαρτάται γμτ.
Κατά τα άλλα, είμαι μια καλή "μαγισσούλα" συμπάσχουσα στους καημούς και στα ντέρτια των φίλων μου.
Οσο για τα καλλιτεχνικά και την αρτίστικη φλέβα πολλά είχε ο μπαξές αλλά....α ρε νιάτα!Τι να δεις και να κάνεις τώρα ?ποιά γυαλιά να φορέσεις πρώτα?


Μάτζικα ακούει?
Εδω ο Θωμάς ο νταλικέρης(καλό επάγγελμα επίσης ε?)
Ως αρχηγός Κριός που είσαιπρέπει να ξέρεις πως ο Υδροχόος σας προσπέρασε 3 φορές κι ενώ νομίζετε οι Κριοί ότι βρίσκεστε μπροστά θέλετε άλλους 3 γύρους να τρέξετε για να βρεθείτε δίπλα-δίπλα στον αγώνα ταχύτητας!
Χο-χο-χο είμαστε άπαιχτα τα Υδροχοάκια στο τροχάδην!!!
Σαν να μας έβαλαν αγγούρι στον...δε το λέω!
Αλλά μάθαμε πιά μια ζωή αγγούρια να ...τρώμε!

Σας φιλώ όλους σταυρωτά!!!

Marialena είπε...

Χα; χα, χα... Να σαι καλά Παναγιώτα μας, καλά τα λες αν και Υδροχοϊνα εις διπλούν... Τρέχα, τρέχα κάπου θα σε βγάλει σε αυτή ή την άλλη ζωή!

Τόσο τρέξιμο και να πάει χαμένο??? Δεν λέει...

Αααα, επίσης να πω με τον ξερολισμό του Κριού (γκούχου, γκούχου) που έχω, ότι ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑΤΑ σε αυτά που σου αρέσουν! Τα νιάτα έχουν ορμή, αλλά η ωριμότητα έχει εμπειρία που δεν έχουν τα νιάτα.

Marina είπε...

Αει στο καλό! Και να σκεφτείς ότι ΔΕΝ είχα διαβάσει τις απαντήσεις σου όταν έγραψα τις δικές μου!!! Ανάβυσσος η ψυχή του ανθρώπου λέμε, πόσο μάλλον των μαγισσών! (Το καλάμι το παρκάρεις στη πυλωτή?)
Αν αποφασίσεις πάντως να γίνεις υδραυλικός σε παντρεύομαι αμέσως και ας μην είμαι lesbo αρκεί να λυθεί το θέμα ξεβουλώματα=χαρατσώματα

panagiota είπε...

Aαα,Μαρίνα όλα κι όλα !Το σκουπόξυλο το προσγειώνω στο μπαλκόνι για να μη μου το κλέψουν στην πυλωτή.
Αμα γίνω υδραυλικός(κάτι πάντως μαστορεύω και από μόνη)θα στα επιδιορθώνω δωρεάν χάρη φιλίας(σε συμπαθώ πολύ για να σε θυσιάσω στο όνομα του ρόδου-μπερδεύτηκα-της lesbo τον βωμό εννοούσα!