Δευτέρα, Αυγούστου 18, 2008

Με το Φεγγάρι αγκαλιά...



Σάββατο 16 Αυγούστου 2008

Πανσέληνος

Δεν ξέρω πως περάσατε αυτήν την ιδιαίτερη πανσέληνο/έκλειψη που μας μάγεψε όλους όσους την αντικρύσαμε στον ουρανό να εμφανίζεται και να εξαφανίζεται προσφέροντας ένα μοναδικό οπτικό ερέθισμα.

Βράδυ Σαββάτου και παρακολουθώ την συναυλία της Λαϊκής Ορχήστρας Μίκης Θεοδωράκης στη παραλία του Βραχατίου στη Κορινθία. Η εκδήλωση κλείνει με αυτό το κομμάτι από την ταινία του Ζορμπά σε καταιγισμό πυροτεχνημάτων.

Απολαύστε το φαντασμαγορικό θέαμα!

5 σχόλια:

faraona είπε...

Θα πρεπει ναταν υπεροχο το θεαμα.Τυχερουλα που το απολαυσες!

πολλα φιλια κουκλα μου!

Marialena είπε...

Ω, ναι Φαραόνα μου. Έχω τραβήξει και άλλα βιντεάκια από εκείνη τη βραδυά με τραγούδια αγαπημένα που εξακολουθούν ακόμη να είναι μαγικά.

Υπέροχη συναυλία, με εκλεκτούς τραγουδιστές και συγκίνηση καθώς ο Θεοδωράκης διατηρεί σπίτι εξοχικό στη παραλία του Βραχατίου εδώ και 40 χρόνια και η κόρη του Μαργαρίτα που βρίσκονταν εκεί, έλεγε πως ήταν ο τόπος των παιδικών της χρόνων το μέρος αυτό.

Γειά σου γλυκειά μου, φιλιά και από μένα αυγουστιάτικα!

Ανώνυμος είπε...

Η περίφημη Μαργαρίτα Μαργαρώ να υπεθυνήσω με πολλά φιλιά

enikolo είπε...

Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο να πώ...Μόνο ότι ζηλεύω που δεν ήμουν εκεί!

Marialena είπε...

@ Σάκης: Ναι η Μαργαρίτα Μαργαρώ πολύ απλή και πολύ μέσα στο μουσικό έργο του πατέρα της και τώρα πια συνεχιστής της διάδωσης της μουσικής κληρονομιάς του Μίκη.

@ Ενικολό: Η Λαϊκή Ορχήστρα Μίκης Θεοδωράκης δίνει συχνά συναυλίες δωρεάν, καλεσμένη από κάποιον φορέα. Αναζήτησε που θα εμφανιστούν σε επόμενες τους συναυλίες και ελπίζω να απολαύσεις και εσύ αυτή την υπέροχη μουσική βραδυά κάποια μέρα!