Πέμπτη, Ιουνίου 29, 2006

Some angel food...

O Αγγελος έσκυψε πάνω μου και ψιθύρισε...

- Μην κλαίς κορίτσι μου και μη λυπάσαι. Κανείς δεν έπαιξε μαζί σου, κανείς δεν σε απάτησε, κανείς δεν σε εξαπάτησε... Αυτός που αγαπάς, είναι ο ίδιος μ'αυτόν που αγάπησες, μ'αυτόν που θα αγαπήσεις. Τους βλέπεις σαν τρεις διαφορετικούς ανθρώπους αλλά δεν είναι, ποτέ δεν ήταν. Δεν έχει σημασία αν αυτό που εσύ ονομάζεις αγάπη δεν είναι ερωτική. Δεν έχει σημασία που ανοίγεις την καρδιά σου, όπως εγώ τα φτερά μου, για να αγκαλιάσεις το Σύμπαν.. Σημασία έχει το Παιχνίδι, αυτό να χαίρεσαι και να ακολουθείς, κι όπου σε βγάλει...

Ο Αγγελος με ακούμπησε στον ώμο...

- Μη γελάς κορίτσι μου και μην χαίρεσαι... Δεν είναι όλα Παιχνίδι... Δεν είναι όλα απλά στη ζωή. Οι άνθρωποι είναι περίπλοκοι μερικές φορές και δολοπλόκοι... Κανείς δεν σε αγάπησε, ούτε αυτός ούτε ο προηγούμενος, ούτε ο επόμενος... Γιατί δεν υπάρχουν. Κολυμπάνε όλοι στην τεράστια σούπα του Κόσμου χωρίς καμμία συνείδηση... Σταμάτα να κυνηγάς τους ορίζοντες, μην ανοίγεις την καρδιά σου, όπως εγώ τα φτερά μου, η αγάπη δεν είναι παρά ερωτική..

O Αγγελος σώπασε...

κούνησε αργά τις φτερούγες του, τα πούπουλα ανατρίχιασαν, κάποια απ' αυτά έπεσαν γύρω μου... γύρισα να δω, και δεν μπορούσα να πετάξω...

2 σχόλια:

Kallioph είπε...

Όλα είναι Παιχνίδι...
Σημασία έχει το Παιχνίδι,
αυτό να χαίρεσαι και να ακολουθείς,
κι όπου σε βγάλει...

Πολύ όμορφο κείμενο
Καλημέρα :)

raffinata είπε...

θα κρατήσω τα δεύτερα λόγια του και τα σπασμένα μου φτερά