Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006

ΜΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΡΗΜΗ ΠΟΛΗ, ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ ΚΙ ΙΟΥΛΗΣ



ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΜΕΓΑ ΚΑΚΟ (6Mb mp3)

Του έρωτα μέγα κακό
σπαράζεις τους ανθρώπους
Με ματωμένους κόπους
αυτοί που αγάπησαν ξεχνούν
Με ματωμένους κόπους
αυτοί που αγάπησαν πενθούν
για όλη τους τη ζωή.

Α Δέσποινά μου παρακαλώ
το βέλος σου που είναι χρυσό
- λυπήσου με, και ποτέ μη
μού σημαδέψει την ψυχή
Με τη βαμμένη την αιχμή
στον πόθο βαφτισμένη

Ας είναι ευλογημένη
η σωφροσύνη των θεών
- που με κρατεί, αυτόν που αγαπώ μην τον πληγώσω
Ω εσύ ξόρκι των ερώτων των κρυφών
από στάχτη παρθένων εραστών
φύλαγέ με, ποτέ έρωτα μη νοιώσω

Το ξέρω, μη μου το λες, σε είδα
δεν έχεις πόλη ούτε πατρίδα
- δεν έχεις φίλο για να γιάνει
στην δυστυχία σου να σκύψει με φροντίδα

Κι αν η Κατάρα πιάνει -

τέτοιο κακό να πάθει
όποιος στο πλάι μου μ’ αγάπη δεν εστάθη


Μήδεια , Ευριπίδης


Απόδοση στίχων : Γιώργος Χειμωνάς
Μελοποίηση : Σταμάτης Κραουνάκης
Ερμηνεία : Τάνια Τσανακλίδου

5 σχόλια:

Rodia είπε...

Γατούλη! Υπέροχο!
..αλλά και τόσο λυπητερό.. και οργίλο..

Βγες γρήγορα και κάνε μια βολτίτσα κατά παραλία μεριά ή ξάπλωσε στα κεραμίδια σου και άσε το μυαλό ν' αδειάζει κοιτώντας τ' άστρα.

Α! δε μπόρεσα να το κατεβάσω, το έστειλες ως ΜΡ3..? Το δείχνει άγνωστο.

σμουτς!:-)

Μαύρος Γάτος είπε...

Μαρίνα μου να το κατεβάσεις οπωσδήποτε, αξίζει! Σε παρακαλώ ξαναδοκίμασε, σε μένα το link λειτουργεί κανονικά.

Αν δεν μπορέσεις πες μου να σού το στείλω.

Σε φιλώ

Rodia είπε...

Μου δίνει αυτό τον αριθμό σαν όνομα του αρχείου 1ac67d5060f8ff6e90b328b189bf2162cfd7332b και το δείχνει σαν document. Το κατεβάζω αλλά να δω αν θα ανοίξει τελικα..

:-)

Μαύρος Γάτος είπε...

Θ'ανοίξει, τα αλαμπουρνέζικα είναι επειδή ο τίτλος ήταν στα ελληνικά...

Σ;)

Καπετάνισσα είπε...

Αγκαλιές μαυρόγατε και Ροδιά.

Συγκλονιστικό.

Θεά η Τάνια...