Κυριακή, Ιουλίου 16, 2006

Δυνατός & ο Jocker

Νόμιζα,

ότι και οι δικές μου φετινές διακοπές, ήταν ένας άσσος στο μανίκι του ψαράδικου rock πουκαμίσου μου.

Έκανα όμως λάθος.

Ήμουν απλώς ο jocker που έβγαινε εθελουσίως, από το παιχνίδι, κάθε φορά. Το παιχνίδι του κύκλου των φίλων και της οικογένειας. Συνεχίζω το ίδιο τροπάρι, προσπαθώντας να καθαρίσω τη σκέψη μου από τα μπαστούνια, τις καρδιές, τα διαμάντια και τα τριφύλλια. Μια ιεροτελεστία - το ξέρω - επίπονη, αλλα εξαιρετικά σημαντική. Σαν τη μελέτη των λατινικών σε απόλυτη ησυχία.

Σε λίγες ημέρες θα συναντήσω τον Βασιλέα της σκέψης αυτού του παιχνιδιού. Αυτός είναι και ο λόγος που απόλαυσα & απολαμβάνω προς το παρόν, την αποχή μου από αυτό.

1 σχόλιο:

Marialena είπε...

Κωστή καλή επιτυχία σου εύχομαι στα ξεκαθαρίσματα που κάνεις αυτό το καλοκαίρι και να σου βγουν σε καλό! Μαριαλένα