Παρασκευή, Μαρτίου 07, 2008

Λειψυδρία

Μεγαλώνω ακόμη...

Μέρα με τη μέρα...
Ώρα με την ώρα...
Στιγμή με τη στιγμή...

Βλέπω πολλά...
Ακούω πολλά...
Μαθαίνω πολλά...

Όσο πιο πολλά βλέπω ακούω και μαθαίνω,
Τόσο πιό πολύ φοβάμαι...

"Γερνάω μαμά"...

Και το νερό μου ;

............

Σκάσε...

Κανείς δεν σ` ανάγκασε...

Εσύ το μοίραζες εύκολα για να τους έχεις όλους καλά...

Βρέχει πιά σπάνια.
Άδειασες σχεδόν...

Να σου πώ και το πιό καλό ;

ΧΑ

Κανείς τους δεν είναι καλά...
Δεν θα είναι ΠΟΤΕ καλά.

ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ

Γιατί απλά ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ
Αν είσαι καλά ΔΕΝ σου δίνουν πια...

ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ ΕΣΥ
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ
ΕΣΕΝΑ ΔΕ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ
ΕΣΥ ΜΠΟΡΕΙΣ
ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ
ΕΣΥ... ΕΣΥ... ΕΣΥ...


Γι αυτό κι εγώ ΒΑΡΑΩ ΚΑΝΟΝΙ...
Σας αγαπάω αλλά θα αγαπάω κι εμένα ...

Κάντε τα κουμάντα σας και βγάλτε ...τη ζωή σας.
Κι εγώ θα σας βλέπω.


Βρέχει πια σπάνια...

Έχω να μαζέψω νερό...
Η στέρνα θέλει γέμισμα...




Χρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια: