Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 04, 2008

Ταξιδιάρικα Πουλιά

Image Hosted by ImageShack.us
Flying Birds On Orange, image by www.exterpassive.com/naturewallpaper/

Ταξιδιάρικα πουλιά,
ανάσες και πέλαγα,
ηχώ του αέρα που αντηχεί σιωπηλά,
φως και φωτιά, αέρας και πάγος,
πετάξτε στα απέραντα του ουρανού,
πετάξτε και μην αφήσετε στιγμή
των οριζόντων τη γραμμή
να φύγει από τα μάτια σας.

Ταξιδιάρικα πουλιά,
κουκκίδα στο χάρτη του άπειρου,
πυξίδα του νου και υπόσχεση,
ανάσχεση των όσων δεδομένων
υπήρξαν κάποτε στο θυμικό σας
σαν ανάμνηση,
πουλιά μυθικά, όντα ανύπαρκτα,
πετάξτε ξανά στην κοιτίδα του λίκνου.

Ταξιδιάρικα πουλιά,
βλέμμα επίμονο, σώμα στημένο,
πετάξτε πάνω απ' την έρημο
και από τις θάλασσες που έχετε οδηγό σας,
χαράξτε πορείες απροσδιόριστες
ακολουθήστε το ένστικτό σας,
για μια ακόμη φορά να κινήσετε
και ας στεφθείτε νικητές στο τέλος της πορείας.

Marialena, 3/9/2008

σ.σ. Το ποίημα αυτό το έγραψα πριν από λίγο καθώς με συγκίνησε ιδιαίτερα το ποίημα του Φοίβου που μοιράστηκε μαζί μας. Γι' αυτόν και για την αναχώρησή του από την Αθήνα, του αφιερώνω αυτό το ποίημα που γεννήθηκε μέσα από τα ερεθίσματα που μου έδωσε και με αγάπη το αφιερώνω στο Τέταρτο Κουτάβι, τον συνοδοιπόρο μας.

Φοίβο, αυτό το ποίημα είναι για σένα, Μαριαλένα

9 σχόλια:

panagiota είπε...

Τι βλέπω? Τι βλέπω!!!
Ευτυχισμένη η παρέα μας που έχει άτομα σαν κι εσάς,με συναισθήματα που γίνονται λέξεις,νοήματα,όνειρα,ευχές και προσδοκίες.
Ταξιδιάρικο πουλί μου, ήταν ότι καλύτερο το αφιέρωμα σου στον Φοίβο για την επερχόμενη φυγή του.

Σε χιλιοασπάζομαι κι ας'ειμαστε "εστεμμένοι νικητές στο τέλος της πορείας"

Marialena είπε...

Ναι, Παναγιώτα μου γλυκειά, ο Φοίβος μου έδωσε το έναυσμα να γίνουν πραγματικότητα αυτές οι λέξεις και αυτές οι σκέψεις στο μυαλό μου!

Ο καθένας με τον τρόπο του εκφράζει αυτό που αισθάνεται άλλωστε. Να σαι καλά, σ' ευχαριστώ!

Fevos Man είπε...

Μαριαλενα,
χιλια ευχαριστω για το υπεροχο ποιημα που εγραψες για μενα. Μιας και ειναι η πρωτη φορα που γραφει καποιος ποιημα για μενα, θα ηθελα να μου το στειλεις σε χειρογραφο, να το εχω παντα μαζι μου. Θα σου στειλω τη διευθυνση μου.

Παναγιωτα και Σακη ευχαριστω για τα καλα σας λογια. enikolo ευχαριστω και για τα καλα σου λογια και για τα εξαισια μπιφτεκια προχτες.

Δε χρειαζεται να με πεισουν τα παιδια- θα ειμαι παντα μελος της παρεας. Αρκει να μου εχετε παντα στη γωνια ενα κεσεδακι φαγητο με το ονομα μου.

Το Τεταρτο Κουταβι

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Κουταβάκι
Πάντα ένα πιάτο ζεστό φαγάκι θα περιμένει για το ξενιτεμένο μας πουλί.

(Θέλω κι εγώ μπιφτέκια όμως από τον ενίκολό¨-)
Ιδέα.
οταν με το καλό ξανάρθεις να γίνει μπιφτέκι πάρτυ με όλους εμάς και πιό πολύ για σένα βέβαια)

enikolo είπε...

ρε σεις! χωρις να το καταλαβουμε , σε χρονο (ιντερνετ) μηδεν, βγαλαμε συναισθημα.
Ωραία αίσθηση. και οχι συχνη.
Κουταβι, γραφε εσύ και φαι όσο θες.
Μικρο το αντίτιμο....
Bέβαια, ελπίζω να συγγινηθει και καμια από τις εκδοτικες που τόσο μισείς (και καλα κανεις και μόνο που σε αγνοούν)...

Fevos Man είπε...

Δε μισω τους εκδοτικους οικους που δε συγκινουνται μαζι μου.

Οταν η ιδια η Κικη Δημουλα δεν παραιτηθηκε ποτε απο τη δουλεια της σε τραπεζα (!)
δεν περιμενω εγω να αναγνωριστω για την ποιηση μου.

Υπαρχουν παρα πολλοι αξιοι συγγραφεις και ποιητες στην Ελλαδα. Οι πιο πολλοι δεν εχουν εκδοσει, αλλα ειναι και πολλοι που καναν καποιες μικρες εκδοσεις, αλλα μαλλον δε θα τους μαθουμε ποτε.

Οποτε, αναμεσα σε ολους αυτους, δεν περιμενω να αναγνωριστω εγω- η δουλεια του δημοσιογραφου μου ειναι υπεραρκετη.

panagiota είπε...

Κουτάβι,ο καθείς με την ώρα του...
Και τα έργα του.
Εσύ συνέχισε όπως ξέρεις και αισθάνεσαι!!!

Υ.Γ.Εκτος από κροκετούλες που έχω να σου βάλω στο πιατάκι ένα υπέροχο κοτόπουλο Σανγκάη που φτιάχνω?
(ρώτα και την Μαριαλενα αν λέω ψέμματα)

Marialena είπε...

Με φώναξε κανείς??? Η παρέα μας σε όσα μήκη και σε όσα πλάτη θα βρίσκεται, δεν παύει να βγάζει αυτή τη μοναδική αίσθηση ανθρωπιάς και σύμπνοιας που έχουμε φίλοι μου!

Όσο για το μπιφτεκάκι και το κοτόπουλο σπεσιαλιτέ της Παναγιώτας, τι να πω? Είναι να μην τάξεις άγιου κερί και σε παιδί κουλούρι που λένε!

Φοίβο, στείλε μου τη διεύθυνσή σου σε παρακαλώ για να στο γράψω σε χειρόγραφο να το έχεις!

myrto είπε...

Πολύ όμορφο το ποίημά σου και γεμάτο συναίσθημα.Μα το ερώτημα είναι αν θες να είσαι ένα από τα ταξιδιάρικα πουλιά ή απλός θεατής αυτών...