Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 19, 2008

Βρε τι ψάχνει ο Ανθρωπος!!!

Μου το'στειλε ξάδελφος και αν και ανέκδοτο κρύβει πολλές αλήθειες για τους άνδρες

Όταν ήμουν 14 χρονών, ήλπιζα ότι μια μέρα θα
βρω ένα κορίτσι. Όταν έγινα
16 βρήκα ένα κορίτσι, αλλά δεν είχε καθόλου
πάθος, κι έτσι αποφάσισα ότι
χρειάζομαι ένα κορίτσι με πάθος για ζωή.

Στο κολέγιο έβγαινα ραντεβού με ένα
παθιάρικο κορίτσι, αλλά παραήταν
συναισθηματική. Όλα μαζί της ήταν μία
κατάσταση εκρηκτική . Ήταν
μελοδραματική, έκλαιγε όλη μέρα και με
απειλούσε με αυτοκτονίες. Έτσι
αποφάσισα ότι χρειάζομαι ένα κορίτσι με
συναισθηματική σταθερότητα.

Όταν έγινα 25 βρήκα ένα πολύ σταθερό
κορίτσι, αλλά ήταν βαρετή Ήταν
απόλυτα προβλέψιμη και δεν την ενθουσίαζε
τίποτα. Η ζωή μου μαζί της
ήταν τόσο ανιαρή που αποφάσισα ότι
χρειάζομαι ένα κορίτσι γεμάτο με
ενθουσιασμό για ζωή

Όταν έγινα 28 βρήκα ένα ενθουσιώδες κορίτσι,
αλλά δεν μπορούσα να
παρακολουθήσω τους ρυθμούς της. Έτρεχε από
το ένα πράγμα στο άλλο, ποτέ
δεν καθόταν στα αυγά της. Λειτουργούσε
παρορμητικά και με έκανε τόσο
ευτυχισμένο όσο και δυστυχή. Αρχικά ήταν
πολύ ενθουσιώδης, αλλά αλλού
την έχανες κι αλλού την έβρισκες. Έτσι
αποφάσισα να βρω ένα κορίτσι με
πιο εφικτούς στόχους στη ζωή του.

Όταν έφτασα τα τριάντα, βρήκα ένα έξυπνο
και φιλόδοξο κορίτσι με τα δυο
της πόδια να πατάνε γερά στη γη και ..... την
παντρεύτηκα. Ήταν τόσο
φιλόδοξη που με χώρισε και πήρε ό,τι είχα
και δεν είχα.

Τώρα είμαι πιο ώριμος και πιο σοφός, και
ψάχνω για μια ξανθιά με μεγάλα
βυζιά.

6 σχόλια:

enikolo είπε...

Ωραίοοοοοος!
Μου θυμίζει το άλλο, που λέει ένα τζίνι σε κάποιον που το βρήκε στο δρόμο : έχεις μια ευχή.Πές την και θα στην κάνω πραγματικότητα.
-θέλω, του λέει ο άλλος , να μου κάνεις μια γέφυρα που να ξεκινάει από την πόρτα του σπιτιού μου και να φτάνει στη Χαβάη, για να πάω με το αμάξι μου τσάρκα.
-Τρελλός είσαι ρε, του λέει το τζίνι.Δεν είμαι Θεός.Αυτό που ζητάς είναι αδύνατον!Ζήτα κάτι άλλο.
-Καλά , του λέει ο άλλος.Θέλω μια γυναίκα όμορφη,ψηλή ,μεγάλα βυζιά,σεμνή, σέξυ,παρθένα,έξυπνη, με κατανόηση, πιστή, κολπατζού στο κρεββάτι, σιωπηλή, υπάκουη,δουλευταρού, μερακλού στο φαί και να μου κάνει μασάζ όποτε θέλω.
Οπότε, του λέει το τζίνι :
....πόσες λωρίδες είπες΄να έχει η γέφυρα?

panagiota είπε...

Τώρα που γίνατε πιο ώριμοι και πιο σοφοί-Ω! εσείς ευγενείς και έξυπνοι αρσενικοί της υφηλίου- θα σας πω το μυστικό!
Τι νουμεράκι ξανθής βαφής θελετε???
Δεν κοστίζει πολλά! 50 γιουρόπουλα το κομμωτήριο!Σε όλες τις αποχρώσεις του ξανθού!
Μεγάλα βυζιά???
Ο Φουστάνος ναναι καλά!
3 χιλίαρικάκια και έχετε την Ντόλυ Πάρτον αγκαλιά!
Εκτός αν προτιμάτε κάτι πιο ορίτζιναλ.
Τότε προτιμήστε τα ανατολικά μπλόκ!
Αν βέβαια είστε έτοιμοι να χάσετε και τα σώβρακα σας εκτός από τα επιπλα σας...

Ανώνυμος είπε...

Οι αντρες απαιτουν μεγαλο στηθος και κορμαρα ενω οι ιδιοι εχουν σκεμπεδάκια,φαλάκρα και πλαδαρότητα... Ποθεν?

enikolo είπε...

καλά, ανώνυμε άσε.
αυτό που λες ισχύει και για τις γυναίκες.Ιδίως τις γυναίκες.
Για πες μου ρε συ ανώνυμους, αν μια χοντρή παέι σε μια καφετέρια και πει " θέλω κάποιον να με μαμίσει" πόσους θα βρεί?
Αν πάει ένας φαλακρός και το πεί αυτό θα βρεθεί καμιά χοντρή να πεί ναι?
Και κάτι άλλο :
πόσους άντρες ξέρεις που χώρισαν και πήραν μια γυναίκα που οικονομικά ήταν χειρότερα από την πρώην τους?Εγώ ξέρω πολλούς.
Για σκέψου τώρα ξέρεις ή έχεις ακούσει καμία που να χώρισε και μετα να πήρε κάποιον ποιό φτωχό?
Άσε σου λέω,,,,,,

Ανώνυμος είπε...

Κρίνοντας από το περιβάλλον και τον κύκλο μου καμια δεν θα απερριπτε εναν φαλακρό αντρα μόνο και μονο γι αυτο. Ισως μιλησα φεμινιστικα, γιατι εχοντας αναλογιες φυσικες και οχι πλαστκες βιωνω μια απιστευτη ανασφαλεια αναφορικά με το σώμα μου αν και εγω προσωπικα κανω ερωτα με την προσωπικοτητα του αλλου και όχι με το σωμα του... Ειμαι 28. Μακαρι να εκαναν όλοι και όλες το ιδιο... Τι λες? Κι εσυ με βαση τα βιωματα σου έχεις τα δίκια σου. Ουσιαστικα συμφωνούμε θαρρω!

Fevos Man είπε...

Ειδα τωρα, εκ των υστερων το ποστ- πολυ καλο! Οσο για τη διενεξη, εγω θα ελεγα οτι το προβλημα με τις γυναικες στις μερες μας, δεν ειναι εμφανισιακο. Ισα ισα, που λιγο πολυ, παντου βλεπεις ομορφες γυναικες (τις τελευταιες δεκαετιες οι ελληνιδες μαθαν να φροντιζουν τον εαυτο τους). Το προβλημα ειναι οτι οι περισσοτερες ειναι λες και βγηκαν απο γραμμη παραγωγης "δεν ξερω τι θελω- η ζωη μου ειναι μπερδεμενη αυτο τον καιρο" "απο μουσικη; δεν εχω προβλημα ακουω τα παντα" κτλ Εγω αυτο που ψαχνω ειναι μια γυναικα που να εχει κατι ιδιαιτερο (το ιδιαιτερο χωραει πολλη αναλυση, αλλα νομιζω με καταλαβαινετε- να μην ειναι καρμπον), να ειναι αποδεκτα εμφανισιμη και να ειναι απλος ανθρωπος- ακατορθωτο. Φυσικα, το ιδιο μπορει να συμβαινει με τους αντρες...