Πέμπτη, Δεκεμβρίου 25, 2008

Ο μικρός τυμπανιστής - Celtic woman


Celtic Woman A Christmas Celebration The Little Drummer Boy


Ο μικρός τυμπανιστής

Στίχοι: Κική Καψάσκη
Μουσική: Henry Onorati-Harry Simeone


Μου'παν έλα να πάμε να δεις
Χριστός γεννήθηκε στην άκρη της γης,
κι εγώ γυρεύω απόψε στον ουρανό
τ' αστέρι ψάχνω να'βρω το φωτεινό
ραπαπαπαμ-ραπαπαπαμ
να με πάει στο μικρό βασιλιά,
πέρα μακριά....

Μες στη νύχτα παιδί μοναχό,
τι δώρο να σου φέρω, που'μαι φτωχό
φέρνω το τύμπανο που μόνο κρατώ
τα κάλαντα να ψάλλω για το Χριστό
ράπαπαπαμ-ραπαπαπαμ
το πιο ωραίο τραγούδι θα πω,
για το Χριστό...

Μες στη φάτνη τα ζώα ξυπνούν
κι απ'έξω ταπεινά βοσκοί προσκυνούν
στην Παναγιάς κρυμμένο στην αγκαλιά
χρυσό στεφάνι, φως, φορεί στα μαλλιά
ραπαπαπαμ-ραπαπαπαμ
σαν με βλέπει η καρδιά μου χτυπά,
και μου γελά....


Χρόνια Πολλά, Καλά Χριστούγεννα σε όλες και όλους τους συνοδοιπόρους!

Marialena, 25/12/2008

2 σχόλια:

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Καταπληκτική η επιλογή αλλά και η εκτέλεση του κομματιού

Ευχαριστούμε!!

Marialena είπε...

Γι'αυτό και επέλεξα το συγκεκριμένο κομμάτι με τη συγκεκριμένη εκτέλεση, να ντύσει μουσικά αυτές τις μέρες τη σελίδα μας Σάκη μου!

Σαν φωνές αγγέλων ακούγονται οι νότες μέσα από τις Κελτικές παραδοσιακές ερμηνείες!