Τρίτη, Μαρτίου 21, 2006

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΓΝΩΡΙΣΕΙ: ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ - ΜΑΡΑ


ΜΑΡΑ (4ΜΒ)
(Μαρία, Μαριώ,Μαριαλένα,Μαρίνα+Άννα!)


Σαν στα παραμύθια πού'λεγε η γιαγιά

κι όλα, τέλειωναν κουφά
τη μισή αλήθεια κρύβανε κι αυτά
ψέμα, που κυβερνά

Μάρα, Μάρα, πήρες μια τρομάρα
κι ήταν μια φορά
που μπήκες καθαρά
και ράγισ' η κατάρα

Άμα θά'ρθει η ώρα να ψυχορραγείς
κέντα ρυθμούς ζωής
πρέπει να πεθάνεις και ν'αναστηθείς
Ρέντα υπομονής
Χάρο, Χάρο, σ'έκανα κουμπάρο

κι ήταν μια φορά
σε ήρεμα νερά
που κάναμε τσιγάρο

Τ'ανθρωπάκια ζούνε δίχως τη ζωή
Μάρα, βγες απ'το κλουβί
κι έλα στη δικιά μου τη διαδρομή
κι είμαι έρημο πουλί

τώρα, τώρα, πάει κι αυτή η μπόρα

σήμανε, αργεί, αλλά, θα ξαναρθεί
η τελευταία ώρα...


ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ

7 σχόλια:

αερικο είπε...

Εχεις ακουσει το "ουλαλουμ" σιγουρα..

"Τόσο πολύ μ’ αγάπησες κυρά
που άκουγα διπλά τα βήματα μου..
έπεφτα εγώ στραβός μες στα νερά
κι εσύ κοντά μου..! "

Απ' τα αγαπημενα μου..:-)

Μαύρος Γάτος είπε...

Υπέροχο και.. πονεμένο, Αερικό...
Καλημέρα Ηλιόλουστη!
Σ:)

Λαμπρούκος είπε...

Καλημέρα κοψοφλεβίτσες μου. Cheer up έχει σούπερ λιακάδα έξω...

mario είπε...

λολ Λαμπρούκο, κοψοφλεβίτσες? καλό, μας ταιρίαζει
καλημέρες σε όλους

Marialena είπε...

Καλημέρα όμορφη συντροφιά. Μαριώ τον απόλαυσες τον καφεδάκο σου προτίτερα? Γάτε μου, merci beaucoup για την αφιέρωσή σου σε όλες τις Μ....ς. Λαμπρούκο πειραχτήρι, λιάστηκες αρκετά μέσα σ' αυτήν την υπέροχη πραγματικά λιακάδα? Φιλιά σε όλους σας, Μ.

Alkyoni είπε...

η καλύτερη "προσευχή"
Το τραγούδι "μπαγάσας"
Αν όντως κάτι-κάποιος υπάρχει εκεί πάνω,πώς να νιωθε όταν άκουγε..
"μια ανάσα γυρεύω για να γιάνω
και θα σου γράφω τραγουδάκια
με τα πιο όμορφα στιχάκια στο ρεφρέν..."
Ίσως πάλι να ναι πολύ αφελής η ερώτησή μου...ίσως

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΗ ΛΙΝΑ. ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΜΟΥ ΖΩΗΣ, ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΤΟΥ ΣΤΡΕΦΗ, ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΝΕΚΡΟΥΣ-ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ, ΟΜΩΣ ΛΙΝΑ Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΣΕ ΛΕΝΕ, ΔΕΝ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΑΚΟΜΗ...