Δευτέρα, Μαρτίου 13, 2006

Απόγευμα Δευτέρας!

Έφτασε ήδη η μέρα στη μέση της, σουρούπωσε και πάει πάλι να βρέξει σ' αυτήν την μικρή-μεγάλη θλιμμένη πολιτεία. Στη δουλειά τα θέματα τρέχουν προκαλώντας με να τα τελειώσω. Στον υπολογιστή ώρες πολλές, με κλεφτές ματιές στα ενδιάμεσα στις σελίδες μας...

Μελαγχολικό απόγευμα μα τον Τουτάτη, η άνοιξη παίζει κρυφτό με τα σύννεφα, οι ώρες τρέχουν τον φρενήρη χορό τους, εμείς γιατί τις ακολουθούμε άραγε?

-Μου έστειλες μήνυμα, έχεις δουλειά πολλή, διάθεση λιγοστή όπως φαίνεται. Πίστευα πως θα έβρισκα λίγο πιο ανεβασμένο, μάλλον είσαι χαμένος στις εκκρεμότητες που σε πιέζουν να ολοκληρώσεις.
-Κι εσύ χάθηκες τελευταία, βροχή που πέρασε για να βρέξει και άλλα εδάφη, ή μια ψευδαίσθηση στου μυαλού τα μονοπάτια αναρωτιέμαι?

Η ζωή κυλά και χάνεται, η ζωή κυλά και χάνεται μάτια μου...

Καλή μας εβδομάδα! Μαριαλένα

3 σχόλια:

raffinata είπε...

Mαρινέλα μου (κατά Ζουμπουλία)... ποιος είναι αυτός ο Τουτάτης που σου στέλνει και μηνύματα ότι έχει δουλειά... και καλά; :Ρ
καλημέρα :)))

Marialena είπε...

Γλωσσέψαμε τη μπέρδα μας ή μου φαίνεται Raf? Ο Τουτάτις κούκλα μου, είναι αρχαίος αιγύπτιος θεός και γίνεται συχνή (χιουμοριστική) αναφορά στον Αστερίκιο! Από κει μου βγήκε ο Τουτάτις! μα τον Μπελένος! (Αστερίξ και Κλεοπάτρα-ό,τι καλύτερο!)

Μαύρος Γάτος είπε...

Ε όχι και Αιγύπτιος ο Τουτάτις! Ακόμα δεν σού έγινε διάβημα από την Γαλατική πρεσβεία, Δόνια;;;;


Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))))