Τετάρτη, Ιανουαρίου 09, 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΦΘΑΣΕ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΗΣ (με πρωτότυπες θεραπείες)

4 σχόλια:

Marialena είπε...

Πιστεύω πως η θεραπεία που προτείνετε είναι η καλύτερη αγαπητέ Σταυραετέ.

Εύχομαι να είναι αποτελεσματική σε όσους περισσότερους τη δοκιμάσουν!

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Θα φανεί στη πορεία αγαπητή μου φίλη.
Εγώ πάντως έχω τις καλύτερες προθέσεις.
Φιλιά

Marialena είπε...

Να σου πω κάτι Σάκη μου, για σένα έχεις το μεράκι και το κάνεις και για κανέναν άλλον, όποιος θέλει ακολουθεί, αλλιώς εσύ θα χαίρεσαι για τις μουσικές σου πρώτα και κύρια...

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle είπε...

Φυσικά Μαριαλένα
Από μένα ξεκινάει,αλλά ξέρεις υπάρχουν άνθρωποι που ακόμα και την μουσική τους την κρατούν για πάρτη τους, κυριολεκτικά και μεταφορικά.

Εγώ πάλι αν απολαμβάνω μιά ωραία εμπειρία, όπως είναι ένα ωραίο ταξίδι ,ένα πολιτιστικό γεγονός ΄μιά ωράια μουσική , οτιδήποτε, καταλαβάινεις θέλω να το μοιραστώ, πνίγομαι αν το κρατήσω για τον εαυτό μου, θέλω να το βγάλω έξω να το γνωρίσουν κι άλλοι.

Φιλιά