Σάββατο, Νοεμβρίου 01, 2008

ΟΤΑΝ ΔΕ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ...


Όταν δε θα είσαι εδώ...

θα έρθεις να με φιλήσεις γλυκά στα χείλη...

θα καταλάβω την ανάσα σου...

να μου λέει καληνύχτα...

να μου ψιθυρίζει γλυκά το όνομα μου...

και να δίνει σχήμα στην αόριστη σκιά σου....

Όταν δε θα είσαι εδώ...

θα έρθεις ένα βράδυ με φεγγάρι ολόγιομο...

να μάθεις τα μυστικά μου...

και τότε θα με παρηγορήσεις...

γιατί ακόμα θα σε σκέφτομαι...

ακόμα θα ζω με τον πόνο της έλλειψης σου...

Θα έρθεις...το ξέρω...μια νύχτα...

για να πετύχεις αυτό που δεν πέτυχες ποτέ...

να με ξεχάσεις...

Να αφεθείς μακριά μου...

Θα έρθεις το ξέρω με συνοδό την ομίχλη στο όνειρό μου...

θα μου τραγουδήσεις γλυκά όπως πάντα...,

το πιο όμορφο τραγούδι...

και θα με νανουρίζεις μες στην αγκαλιά σου...,

με μελωδίες από διαβάτες ξένους...

κι εγώ καθώς θα αποκοιμιέμαι...,

α χάνομαι στην άβυσσο που δεν κατάλαβα ποτέ...,

την άβυσσο σου...

Μια μελαγχολική νύχτα λοιπόν...

θα έρθεις να με βρεις...,

το ξέρω ότι θα έρθεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: