Κυριακή, Νοεμβρίου 23, 2008

ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΕΔΩ....


Αν ήσουν εδώ....
Θα σε κρατούσα σφιχτά στην αγκαλιά μου....
Και θα χάιδευα τα μαλλιά σου
Με τα χέρια τα απαλά μου...
Θα απολάμβανα το άρωμά σου
Και θα μεθούσα με την ευωδιά σου...
Θα αφουγκραζόμουν κάθε χτύπο
Από την ερωτική καρδιά σου...
Θα απολάμβανα την δροσερή φωνή σου,
Και το χαμόγελο σου το φωτεινό...
Θα ευχαριστούσα τον Θεό μας,
Για κάθε μέρα κοντά σου που θα ζώ...
Θα σε κοιτούσα μες στα μάτια,
Και θα μιλούσα στην ψυχή σου...
Θα σε φιλούσα μες στο στόμα...
Και θα γευόμουν το φιλί σου....
Θα σου έδινα ένα τριαντάφυλλο
Από του σπιτιού μου τον κήπο...
Θα σου χάριζα το φυλαχτό μου
Για τις μέρες που θα λείπω.
Θα ακούγαμε αγκαλιά
Τραγούδια που μας αρέσουν...
Θα κοιμόμασταν μαζί...
Όλη νύχτα αγκαλιασμένοι,
Και θα ξυπνούσαμε τα πρωινά,
Ακόμα πιο ερωτευμένοι...
Θα σου φερνα πρωινό ...
Στο κρεβάτι για να φάμε,
Θα σου λεγα πως σε αγαπώ...
Και πως πάντα κοντά σου θα'μαι...
Θα σε σκέπαζα τα βράδια,
Όταν θα μου ξεσκεπαζόσουν...
Και θα σου έκανα δωράκια...
Την αγάπη μου να δηλώσουν...
Θα σε φρόντιζα σαν μάνα,
Όταν θασουν γριπωμένος...
Θα σου κράταγα σφιχτά το χέρι...
Να μην νιώθεις λυπημένος...
Θα πηγαίναμε μαζί ταξίδια,
Να θαυμάσουμε τοπία και νέα μέρη...
Θα περπατούσαμε κάθε φορά,
Πιασμένοι από το χέρι...
Θα ήμουν ο πιο ευτυχισμένος Άνθρωπος στην γη...
Γιατί είσαι ότι ονειρευόμουν...
Είσαι η ίδια μου η ζωή...............

4 σχόλια:

Marialena είπε...

Υπέροχο αγαπητή Εκάτη, αγγίζεις τόσο διακριτικά μα και τόσο ανθρώπινα το συναίσθημα, μέσα από τον έμμετρό σου λόγο...

Καλοσώρισες στη συντροφιά μας και ελπίζω να βλέπουμε συχνά δείγματα της ευαισθησίας σου!

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

Kαλησπέρα Μαριαλένα!!!Καλως σας βρήκα!αν και δεν γράφω πολύ συχνά.....θα κάνω ότι μπορώ!!!

panagiota είπε...

Γράφεις όμως με συναίσθημα και αυτό είναι αρκετό Εκατη...
Καλό σου βράδυ.

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... είπε...

ευχαριστώ πολύ Παναγιώτα....καλό σου βράδυ...