Λένε η βιτρίνα μιάς χώρας είναι οι δρόμοι της.
Δεν έχουν πολύ άδικο. Εκτός από την οικονομική ευρωστία που σίγουρα δείχνουν, το σημαντικότερο είναι ότι η κατάσταση των δρόμων δέιχνει τον βαθμό σεβασμού μιάς πολιτείας προς τους πολίτες της. Και για να το πάω και πάρα πέρα, δείχνει και τον βαθμό σεβασμού προς την ανθρώπινη ζωή.
Και όταν αναφέρομαι σε δρόμους δεν αναφέρομαι κατ'ανάγκην στο Εθνικό δίκτυο, αναφέρομαι και στο εσωτερικό δίκτυο των πόλεων, των συνοικιών κ.ο.κ
Η δικία μας βιτρίνα από την Ευρώπη που λέμε ότι ανήκουμε είναι φυσικά η είσοδος από Πάτρα, η κατέυθυνση προς Αθήνα και λιγότερο ο δρόμος προς Πύργο, η οδός με το τρανταχτό όνομα "ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ" που καταληγει στην άλλη είσοδο, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Λοιπόν, δεν θέλω να κουράσω με το να αναμασήσω τα σχόλια για τους δρόμους αυτούς. Είναι κατάπτυστοι!!, απαράδεκτοι,!! κλπ κλπ ....
Κουράστηκα πιά, και με πιάνει αγανάκτηση, και θλίψη όταν οδηγώντας στην Ευρώπη επιστρέφω στην Ελλάδα. Ακόμα και οι Ιταλοί που έχουν πολλά δικά μας ελαττώματα και ακόμα χειρότερα όσον αφορά την πολιτική τους ζωή, έχουν την περίφημη super auto strada τους , εθνικό τους καμάρι!! Μην τους πεις κάτι κακό για αυτήν. Σημαία στο κεφάλι τους την έχουν. Και όχι τώρα αλλά 30, 40 χρόνια πίσω. Τότε που εμείς είχαμε Εθνικό δίκτυο με την μορφή που έχει σήμερα ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών. Αυτός ο δρόμος έχει μείνει ακριβώς ο ίδιος, ενώ οι Ιταλοί συνεχώς βελτιώνουν και επεκτείνουν τον δικό τους. Τι τουνελ,! τι γέφυρες!! ,τι μπάρες με φυτά στη μέση! τί ηχομονωτικές μπάρες στις άκρες στις κατοικημένες περιοχές!!
Εμείς τρομάξαμε να φτιάξουμε μιά Αττική και μιά Εγνατία οδό (και αυτή ακόμη δεν έχει τελειώσει), και οι πολιτικοί κομπάζουν ότι κάτι κάνανε, λες και μας έγινε και καμμιά χάρη δηλ!! που μας επέτρεψαν να οδηγούμε με ασφάλεια!!!
Η δεύτερη αγανάκτηση έρχεται όταν σκέφτομαι ότι για τόσες και τόσες δεκαετίας πλήρωνα όλα αυτά τα διόδια για να πληρώνω την καρμανιόλα της οποίας αιμοσταγής τροφή θα μπορούσα κάποια μέρα να αποτελώ και εγώ, και όχι κατ'ανάγκην από λάθος δικό μου.
Και σήμερα που ανακοινώθηκε η περάτωση του έργου (έτσι λένε) μέχρι το 2011-2013, με βάζουν να πληρώνω νέα αυξημένα διόδια, του ύψους της Αττικής οδού(για την ανακοίνωση) πριν καλά καλά ξεκινήσουν τα έργα!!! Ημαρτον!!
Τουλάχιστον στην Αττική οδό το καταλαβαίνω. Τελείωσε το έργο, και καθορίστηκαν τα διόδια, όσο ψηλά κι αν είναι (δεν θα το συζητήσω εδώ) αλλά κάπου λες, "εντάξει βρε παιδί μου!! κάτι έγινε. Οδηγάω ασφαλής, φχαριστιέμαι!!. "
Εδώ? τι μπορείς να πεις και τι να κάνεις.
Σου μένει μόνο μιά βρισιά και μιά μούντζα .
Δεν έχουν πολύ άδικο. Εκτός από την οικονομική ευρωστία που σίγουρα δείχνουν, το σημαντικότερο είναι ότι η κατάσταση των δρόμων δέιχνει τον βαθμό σεβασμού μιάς πολιτείας προς τους πολίτες της. Και για να το πάω και πάρα πέρα, δείχνει και τον βαθμό σεβασμού προς την ανθρώπινη ζωή.
Και όταν αναφέρομαι σε δρόμους δεν αναφέρομαι κατ'ανάγκην στο Εθνικό δίκτυο, αναφέρομαι και στο εσωτερικό δίκτυο των πόλεων, των συνοικιών κ.ο.κ
Η δικία μας βιτρίνα από την Ευρώπη που λέμε ότι ανήκουμε είναι φυσικά η είσοδος από Πάτρα, η κατέυθυνση προς Αθήνα και λιγότερο ο δρόμος προς Πύργο, η οδός με το τρανταχτό όνομα "ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ" που καταληγει στην άλλη είσοδο, το λιμάνι της Ηγουμενίτσας.
Λοιπόν, δεν θέλω να κουράσω με το να αναμασήσω τα σχόλια για τους δρόμους αυτούς. Είναι κατάπτυστοι!!, απαράδεκτοι,!! κλπ κλπ ....
Κουράστηκα πιά, και με πιάνει αγανάκτηση, και θλίψη όταν οδηγώντας στην Ευρώπη επιστρέφω στην Ελλάδα. Ακόμα και οι Ιταλοί που έχουν πολλά δικά μας ελαττώματα και ακόμα χειρότερα όσον αφορά την πολιτική τους ζωή, έχουν την περίφημη super auto strada τους , εθνικό τους καμάρι!! Μην τους πεις κάτι κακό για αυτήν. Σημαία στο κεφάλι τους την έχουν. Και όχι τώρα αλλά 30, 40 χρόνια πίσω. Τότε που εμείς είχαμε Εθνικό δίκτυο με την μορφή που έχει σήμερα ο δρόμος Κορίνθου-Πατρών. Αυτός ο δρόμος έχει μείνει ακριβώς ο ίδιος, ενώ οι Ιταλοί συνεχώς βελτιώνουν και επεκτείνουν τον δικό τους. Τι τουνελ,! τι γέφυρες!! ,τι μπάρες με φυτά στη μέση! τί ηχομονωτικές μπάρες στις άκρες στις κατοικημένες περιοχές!!
Εμείς τρομάξαμε να φτιάξουμε μιά Αττική και μιά Εγνατία οδό (και αυτή ακόμη δεν έχει τελειώσει), και οι πολιτικοί κομπάζουν ότι κάτι κάνανε, λες και μας έγινε και καμμιά χάρη δηλ!! που μας επέτρεψαν να οδηγούμε με ασφάλεια!!!
Η δεύτερη αγανάκτηση έρχεται όταν σκέφτομαι ότι για τόσες και τόσες δεκαετίας πλήρωνα όλα αυτά τα διόδια για να πληρώνω την καρμανιόλα της οποίας αιμοσταγής τροφή θα μπορούσα κάποια μέρα να αποτελώ και εγώ, και όχι κατ'ανάγκην από λάθος δικό μου.
Και σήμερα που ανακοινώθηκε η περάτωση του έργου (έτσι λένε) μέχρι το 2011-2013, με βάζουν να πληρώνω νέα αυξημένα διόδια, του ύψους της Αττικής οδού(για την ανακοίνωση) πριν καλά καλά ξεκινήσουν τα έργα!!! Ημαρτον!!
Τουλάχιστον στην Αττική οδό το καταλαβαίνω. Τελείωσε το έργο, και καθορίστηκαν τα διόδια, όσο ψηλά κι αν είναι (δεν θα το συζητήσω εδώ) αλλά κάπου λες, "εντάξει βρε παιδί μου!! κάτι έγινε. Οδηγάω ασφαλής, φχαριστιέμαι!!. "
Εδώ? τι μπορείς να πεις και τι να κάνεις.
Σου μένει μόνο μιά βρισιά και μιά μούντζα .
Υ.Γ
για το άλλο χαράτσι του Κτηματολογίου, νομίζω δεν χρειάζονται σχόλια!! Ολοι το νοιώθουμε ήδη στις τσέπες μας.
Είναι κάτι που μπορούσε και έπρεπε να είχε γίνει χρόνια τώρα και μάλιστα δώρο και δωρεάν στους κακόμοιρους Ελληνες πολίτες.
Αλλά!!... είπαμε....
7 σχόλια:
Ακόμα και στη Κάτω Ιταλία Σάκη μου, που οδήγησα από το Πρίντεζι ως τη Σικελία και πάλι πίσω για αρκετές φορές το 2005, διαπίστωσα πως οι δρόμοι είναι καλύτεροι από τους δικούς μας, αν και δεν έμοιαζαν με τις autostrada της Κεντρικής και Βόρειας Ιταλίας.
Επιστρέφοντας, έχοντας νωπή ακόμη την εντύπωση από τη γείτονα χώρα, έπεσα πάνω στην Εθνική Οδό Πατρών-Κορίνθου και δυστυχώς διαπίστωσα το μαύρο μας το χάλι για μια ακόμα (οδυνηρή) φορά.
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες να είναι οι δρόμοι εντός και εκτός πόλεως σε τέτοιο χάλι, πλην εξαιρέσεων. Αναρωτιέμαι αν ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιάς, εκτός από "κουφός" είναι και "τυφλός" και αφήνει στο έλεος της φθοράς το οδικό δίκτυο και εμάς τους οδηγούς στη Μοίρα μας...
Τους Ιταλούς ε, για ένα μικρό Νότιο κομμάτι μπορούμε να τους συγχωρήσουμε.
Οι υποργοί κοπέλλα μου όταν είναι να διανύσουν μεγάλες αποστάσεις χρησιμοποιούν άλλα παρακαμπτικά μέσα.
με την ευκαιρία τον Δεκέμβριο γίνεται ένα τουρνουα στην Πεσκάρα που βρίσκεται μεταξύ Πρίντιζι και Ανκόνα αλλά πιό κοντά στο Πρίντιζι.
Μήπως θυμάσαι πόσα χιλιόμετρα μακρυά? Πιστέυω ότι σίγουρα οικονομικά με συμφέρει να βγώ νοτια και να πάω βορεια, παρά αντίστροφα.
Άστα και βράστα!
Το αστείο είναι τα ποσά που έχουν ξοδευτεί για τους δρόμους αυτούς...είναι να τραβάς τα μαλλιά σου
και υποτίθεται ότι αποτελούμε και κόμβο εμπορίου!
να μην αναφέρω το θέμα των κοινοτικών επιδοτήσεων για τους δρόμους.
Φάγανε, φάγανε, φάγανε.....
ΥΓ:Ευτυχώς τουλαχιστον που στις θαλασσιες μεταφορές είμαστε καλύτερα :-)))))
Σκεφτόμουνα μερικές φορές αν μπορούσε να γίνει μιά μαζική συμβολική άρνηση πληρωμών των διοδίων αποκλειστηκά για τον δρόμο Αθηνών Πατρών.
Ας πούμε για ένα μήνα να περ΄ναμε όλοι τα διόδια απλά σαν να μην υπάρχουν!!
Φυσικά προκαθορισμένο το διάστημα από τότε μέχρι τότε και με αφίσσες ανακοινώσεων κατά μήκος του δρόμου.
(για ξεκίνημα θα μπορούσε να γίνει ένα σαββατοκύριακο υψηλής εξόδου)
Τί λέω τώρα κρατήστε με !!!!
Ελάτε φίλοι μου και κατά τον Βορρά να δείτε την Εγνατία οδό μέχρι τα Κερδύλια!
Μπορεί να μην έχει ακόμα διόδια αλλά δεν έχει ούτε βενζινάδικο,ούτε πάρκινγκ για ξεκούραση ούτε....τόπο για κατούρημα.Φίλες μου αν την διασχίσετε κάποτε να πάρετε πάνες ακράτειας μαζί σας.(Οι άντρες βολεύονται στο όρθιο)
Εύγε στην εταιρία που ανέλαβε το έργο αυτό!
(αλήθεια πόση να ήταν η μίζα?)
Ναι αυτό με τους χώρους στάσης τι να λεεί.
Εχω αναρωτηθει και εγώ.
Ωρες ώρες νομίζεις ότι είσαι φυλακισμένος σε έναν ερημικό δρόμο και έχεις την αίσθηση πως αν πάθεις κάτι πάει σε φάγαν τα τσακάλια
Δημοσίευση σχολίου